Isnin, 2 Mac 2009

AKTIVITI SEPANJANG BULAN FEB 2009

CARNIVAL ANUGERAH RTB 2008
Telah di adakan pada 12 hingga 15 Februari 2009, ianya di langsungkan di Pusat Persidangan Antarabangsa, berbagai acara berlangsung, ada expo produk tempatan dan dari luar negara, ada games , ada rumah hantu, booth pameran dari RTB dan boleh di istilahkan macam-macam ada..hehehe...seingat liya lah (ingat-ingat lupa wah terpaksa flash back memory bulan Februari ah...) kalau inda silap pada 14hb Februari 2009 hari Sabtu ada artis jemputan di jemput khas oleh pihak RTB yang mana mereka terdiri dari pelakon-pelakon dari Indonesia yang lakonan mereka dapat di saksikan melalui siaran RTB2, sekali kan kan baik jua sempat ambil gambar c Rado, yang sinonim dalam sinetron Intan, yang membuatkan liya hampa kan kan, ngalih udah be Q kan ambil gambr sama ia sekalinya inda sempat ah...cian jua tu.... ngalih liya, dj nazerrah dan dj noridah be que ..p at last hampa kami ah..cian...ambil gambarnya dari jauh saja..
Rado..
Rakan dj , dj jack dan dj helmi semasa bertugas di booth Radio di ICC, Acara bermukun di adakan pada Ahad,15hb Februari 2009 ianya merupakan anjuran Harmoni Fm 941.1 bermula jam 1.30 petang, meriah lah ramai yang datang menyaksikan rancangan bermukun atu yang di siarkan secara langsung dari ICC dan harmoni fm..ramai orang-orang veteran yang menari joget mari berjoget..seronoknya... Setelah acara bermukun kami Dj-Dj harmoni fm dengan baju serba sedondon merah menyala (macam minah motor tah jua usulnya..hehehe) mengambil kesempatan untuk bergambar ramai. Lepas atu kami bejalan-jalan keliling kota hehehe...nada wah rakan-rakan dj termasuk liya, zumai,nazerah,noridah,rosnah dan jack mengambil kesempatan meliat ke tempat games yang disediakan..sekali ke sana...wah wah ramai nya orang...siuk jua lah kerana kami sempat untuk bermain ..menang dapat hadiah..hanya c jack yang dapat hadiah ...mug seingat liya lah, baik jua kan dari nada....di bawah ani di antara games yang ada semasa carnival atu..Ring any Bottle dan ada peraduan mewarna untuk kanak-kanak.
Ani gambar liya bersama Kajah Kasum pemenang pelakon wanita popular, tahniah kajah kasum...suka ku kan lakonan kita. Untuk pengetahuan semua kajah juga selalu bersama kami dalam Sembang-Sembang malam minggu, atupun jika ia ada masa terluang tu...Stay awet muda kajah!!!





Tiada ulasan: