Khamis, 7 Mei 2009

"MALAM NOSTALGIA" MENJEJAK KAMPUNG KALI KE 5

Hjh Zainah di antara artis yang bersama dalam memeriahkan Malam Nostalgia anjuran harmoni fm menemui penduduk kampung belimbing pada 1hb Mei 2009 (malam sabtu) bermula jam 8.30 malam. Malam Nostalgia menampilkan penyanyi tempatan (lama dan baru) mendendangkan lagu-lagu nostalgia.
Rakan Dj Hjh Rosnah dan Dj Hjh Siti Khadijah yang mana durang malam atu jadi pengurus bahagian Kuiz...
Inilah jejaka-jejaka harmoni fm bersama pihak penganjur yang sponser baju semua staff harmoni fm malam atu...terimakasih yeee...lain kali sponser lagi...Dj Jack,Mr X (mcm Dato K siti tah jua), Dj Shareen dan Dj Hilmi
Inilah barisan model-model yang tercalon dalam pemilihan Ratu Kebaya Sendat ehe...ada tah jua wang salat nahh...pandai posing kawan-kawanku ani banaaa...calon model: Liya,Nazeerah,Hjh Noridah, Iskandar, Hjh Fauziah, Zumaidah,Hjh Khadijah dan Hjh Rosnah...sorry geng yang lain yang inda tersenarai mana kah durang masa atu....bekeliaran sekeliling dewan kali ehe..
Dj Shareen apa yang cali atu kan...Dj Jack macam tau saja ...mata meliat camera ah...Dj Hilmi ...apa yang di selirik atu kan...jangan pandang belakang ah...al maklum malam kali ah..

Tiada ulasan: